neděle 17. května 2015

Mysterious Dream - 5.část - Dům v plamenech

Už je to nějaký ten den co jsem poznal Michelle. Ano ta dívka, jenž kterou jsem poznal v parku byla Michelle. Právě se nacházím u ní doma po obědě a bavím se s její rodinou. Tím myslím její matku, otce a jejího mladšího bratra, včetně její starší sestry. Sedíme na čisté kožešinové sedačce a bavíme se o tom, co nás baví. Jsou to tak milí lidé.
"Už je čas abych odešel" řeknu.

Sebou mi ještě dávají kousek od oběda. Jsou to tři houskové knedlíky s omáčkou a vepřovým masem. Omáčka byla trochu méně výrazná, ale i přesto to bylo k snědku. Rozloučím se a spořádaně odejdu. Teď si asi říkáte: "A kde je pusa?". Jelikož si Michelle rodiče myslí, že jsme pouze kamarádi, tak se podle toho musíme chovat. Tedy alespoň před nimi.
                                                                   .......
Ležím doma v obývacím pokoji u zapáleného krbu. Mé sny mě pronásledují. Cítím hluboký dech za mými zády. Někdo je v domě. Jdu se porozhlídnout do kuchyně. Slyším výkřik. Vidím jak ze stropu kapou stopy po krvi. Má matka! V rychlosti letím do matčinýho pokoje.
"Matko!!" Křičím o pomoc. Leží na zemi. Kolem ní se zjevila louže krve, která prosákla až do kuchyně. Se slzami v očích volám záchranku. Ze země se začne zvedat pára. Okamžitě vystartuji do kuchyně. Celá místnost chytla plameny. Zapomněl jsem si ohlídat krb. Řvu o pomoc. Celý dům je v plamenech.
                                                             Pokračování příště...




Žádné komentáře:

Okomentovat